W E A R E O N E

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER TUMBLR NEWER OLDER +FOLLOW
Annyeonghaseyo
Najiha @ Chanyeol wife - Fourteen - Seoul
Tagboard
BLOG ARCHIVE


Credits
Template : ArrienAmani
Big Help : E XO-M
Nice View:Google Chrome
Owner: Your Name
Kena kejar ngan anjing....!!!
Posted on Sunday, December 26, 2010 at 12:35 AM | 0 exotic(s)


Ni admin nak citer..tentang ...admin kena kejar ngan ajing.
Masa ni admin baru balik dari mengaji..admin memang dh nmpak anjing tu kat situ,jadi admin jalan lambat-lambat cikit.Masa tu jugak..admin nmpak anjing tu depan rumah adminla ....admin memang x dekat ngan anjing tu tapi x kan la admin nk gi umah teruskan..mestila ada perasaan takut(!)Jadi admin berdiri depan umah jiran admin,admin x jerak pon masa tu,buat2 mcm patung  la..admin nk buat mcm tu sbab takut anjing tu kejar...kahkah...
Anjing tu memang dh nmpak admin unn...pastuh dia dlm perjalanan nk kejar admin...(anging tu kejar perlahan2)
jadi aper lagi Admin lari la sekuat2 hati...huh..penat tau x .Hadoi admin malu la nk gi balik tmpat admin mengaji ...
Admin tengok anjing tu...dh penat..dia pegila kat tempat lain ..fuhhh selamat den ...hahaha...
bila admin dlm perjalanan balik tu...admin jalan ats bata kat rumah admin..masa tu kat luar pagar lagihh....
Pastu admin cerite la kat ayah ngan mak...Ayah admin ckp bila anjing kejar jangan lari sebab ..anjing tu akan syak mcm2.lah..Tapi nk wat mcm ner anjjing tu x kejar dh.....hahaha

SEKIAN